מדיניות משלוחים
חוויית הרכישה ושביעות הרצון שלכם הן בראש סדר העדיפויות שלנו. ולכן, אנחנו עושים את כל המאמצים על מנת שהזמנתך תגיע מהר ככל האפשר. ברוב המקרים ההזמנה תצא למשלוח כבר ביום שלמחרת ההזמנה ואף לפעמים באותו היום. בכל מקרה אנחנו מתחייבים להגעה ליעד תוך מקסימום 7 ימי עסקים.
ההזמנה תסופק על ידי שליח מטעמנו או שליח מחברת שליחויות חיצונית, לכתובת אשר צוינה בעת ההזמנה.
כל ההזמנות מעל 500ש״ח נשלחות בחינם ואינן כרוכות בתשלום נוסף, כל מה שמתחת ל 500ש״ח ישנו חיוב של 35ש״ח בגין המשלוח. יש לציין כי אנו מספקים לכל חלקי הארץ.
האספקה מתבצעת בימים א' – ה'. ולעיתים בימי ו׳ עד השעה 14:00.
יום ביצוע ההזמנה, ימי שישי, שבת, ערבי חג ומועדים אינם נחשבים כימי עסקים.
עם קליטת ההזמנה במערכת, תקבל/י אישור הזמנה למייל. ביום האספקה כשהחבילה תועבר לחברת השליחויות נשלח הודעת SMS וניצור קשר טלפוני לצורך תיאום ההגעה.
ניתן לבדוק סטאטוס הזמנה באזור האישי באתר ללקוחות רשומים.
מובהר כי באם במועד הרכישה באתר יימסרו על ידך פרטים שאינם נכונים ו/או כתובת שהינה ת.ד. ו/או לא נכחת בכתובת הרשומה למשלוח ו/או לא היה מענה במספר הטלפון שסופק על ידך ו/או המשלוח לא נמסר לך מסיבה שאינה תלויה בנו ועקב כך לא סופקה לך ההזמנה, תחויב/י בתשלום נוסף בגין דמי משלוח ודמי טיפול, כמפורט באתר.
באם המוצרים לא יגיעו לידייך עד 14 ימי עסקים ממועד הרכישה, מסיבה שאנו אחראים לה, אז באפשרותך לבטל את העסקה ולקבל את מלוא כספך חזרה.
מדיניות החלפות והחזרות
שימו לב שאנו מציעים רק החזרות על המסגרות שלנו. הדפסי האמנות שלנו מודפסים לפי הזמנה ולכן לא ניתן להחזירם.
אם ההזמנה שלך הגיעה פגומה או שמשהו לא בסדר, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ואנו נדאג לשלוח לך החלפה בהקדם האפשרי.
עבור המסגרות שלנו, אנו מציעים החזרה של 30 יום מתאריך הקבלה שלך. יש להחזיר את הפריטים במצבם המקורי. שימו לב שכל ההחזרות מתרחשות על אחריותכם ועל חשבונכם בלבד. אם ברצונך לבצע החזרה, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו לקבלת הנחיות נוספות.
לאחר שנקבל את ההחזר שלך, נשאף לטפל בה תוך שבוע - אך לא יאוחר מ-14 ימים. ההחזר יתבצע תמיד באמצעי התשלום ששימש להזמנה. עשויים לחלוף עד 10 ימי עסקים עד שהסכום המוחזר יופיע בדף חשבון הבנק שלך, בהתאם לבנק ולאמצעי התשלום שלך.
אם ברצונך לבצע החלפה, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו.
למרבה הצער, לא נוכל לשנות את ההזמנה שלך לאחר ביצועה. עם זאת, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו מיד לאחר מכן כדי לראות אם יש משהו שאנחנו יכולים לעשות. אם ההזמנה עדיין לא נשלחה, ייתכן שנוכל לבטל אותה.
אם יש לך שאלות או חששות, אנא אל תהסס לפנות אלינו בכתובת info@artebarte.com
מידע נוסף
למידע רלוונטי נוסף ניתן לקרוא את עמוד ה-שאלות הנפוצות.
לכל שאלה נוספת, אנחנו תמיד כאן בשבילך.
שעות הפעילות של שירות הלקוחות שלנו:
בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00
מייל: info@artebarte.com
ווצאפ: 972-52-238-6111+
*** יתכנו עיכובים לאזורים מרוחקים מהמרכז עקב המלחמה עמכם הסליחה ***